ΣΚΠ: ΠΗΡΑ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ! ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ...

ΠΗΡΑ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ!
ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.


Αύγουστος 2012: Διάγνωση ΣΚΠ (σκλήρυνση κατά πλάκας ) υποτροπιάζουσα.
Προτεινόμενη θεραπευτική αγωγή, 
 ιντερφερόνη.
Ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει την στενοχώρια, την απογοήτευση και την απελπισία, που μπορεί να νιώσει μια νέα μητέρα τριών μικρών παιδιών, όπως εγώ, παίρνοντας στα χέρια της μια τέτοια διάγνωση!
Οι γιατροί δεν μου έδωσαν καμιά  ελπίδα ίασης της ασθένειας παρά μόνο συμπτωματολογική θεραπεία, δηλαδή ιντερφερόνη.
 

Φυσικά δεν γνώριζα πόσο επιβλαβείς παρενέργειες έχει για την υγεία του οργανισμού μου. 
Έτσι την ξεκίνησα αλλά πραγματικά  ήμουν φοβισμένη και απογοητευμένη.

Ο Θεός όμως, που είναι Μεγάλος, δεν με άφησε, και έτσι μετά από λίγους μήνες, Μάρτιος 2013, ανακάλυψα τυχαία(;)το άρθρο της  κ. Μαριάννας Ευάγγελου.

Ομολογώ ότι δεν πείστηκα άμεσα.
Διερεύνησα την διατροφή και την προέλευση της και επικοινώνησα με την κ. Ευάγγελου.

Τελικά την άρχισα.

Τον Ιούλιο 2013, μόλις 3 μήνες διατροφής, έκανα την προγραμματισμένη μαγνητική τομογραφία.
Ω της εκπλήξεως!
Οι γιατροί μου είπαν οτι ο ιστός της μυελίνης είχε αρχίσει να αναπλάθεται!
 
Ρώτησα, πως το εξηγείτε αυτό, τη στιγμή που μου είπατε ότι κανένα φάρμακο για την ΣΚΠ δεν εχει τέτοια αποτελέσματα;
Μου είχατε πει ότι η ασθένεια είναι αυτοάνοση, άρα χωρίς ίαση, άρα χωρίς αποκατάσταση της μυελίνης.
Η απάντηση ήταν δεν γνωρίζουμε.

Πολύ απλοϊκή απάντηση νομίζω, χωρίς εξήγηση και χωρίς κανένα επιστημονικό επιχείρημα όπως θα περίμενε κανείς από τους παντογνώστες γιατρούς.

Φυσικά την απάντηση την διαβάσατε μόλις στο ανωτέρω άρθρο και σας διαβεβαιώνω πως ότι διαβάσατε είναι αλήθεια.
Το έχω βιώσει πλέον!
Η ΣΚΠ δεν είναι μια ανίατη ασθένεια.

Αντιμετωπίζεται πολύ αποτελεσματικά με την εντατική κατευθυνόμενη διατροφή χωρίς την ανάγκη οποιουδήποτε φαρμάκου.
Το μόνο που πρέπει ν αλλάξουμε είναι οι συνήθειες μας και οι πεποιθήσεις μας, όσον αφορά την αυθεντία της συμβατικής ιατρικής και των φάρμακο βιομηχανιών που θέλουν πελάτες εφ όρου ζωής!
Επιτέλους πρέπει να ξυπνήσουμε και να πάρουμε την υπόθεση της υγείας μας στα χέρια μας.

Ας μην την αφήνουμε σε χέρια αναξιόπιστα ή έστω ανήμπορα πλἐον!
Σημερα, 13 Αυγούστου 2014, έχω συμπληρώσει 17 μήνες διατροφής.
Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!
Ζω χωρίς φάρμακα, υγιής και ευτυχισμένη με τον σύζυγό μου και τα παιδιά μου.
Είμαι μαζί τους σε κάθε στιγμή της ζωής τους και το απολαμβάνω όσο δεν φαντάζεστε!
Μπάνια στη θάλασσα , εκδρομές,  μια πλήρη οικογενειακή ζωή με όλη την ενεργητικότητα που απαιτεί!
Έχουμε ΕΠΙΛΟΓΗ!
Οι γιατροί και τα φάρμακα δεν καταφέρνουν να χτυπήσουν τα αυτοάνοσα νοσήματα.
Η συγκεκριμένη διατροφή μπορεί!
Έχουμε ΕΠΙΛΟΓΗ!
Μην αφήσετε κανέναν να σας πείσει για το αντίθετο!
Υπεύθυνοι για την υγεία μας είμαστε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την κ. Ευαγγέλου για την ακούραστη βοήθεια που μου προσφἐρει και επιπλέον για τη συνεχή επαγρύπνηση της σε όλα τα θέματα υγείας μείζονος σημασίας!
Καλή δύναμη σε όσους αποφασίσουν ν ακολουθήσουν αυτόν το δρόμο,  να είστε σίγουροι ότι είναι ο ΜΟΝΟΣ που θα σας οδηγήσει ξανά ΣΤΗ ΖΩΗ!
Αναστασία Σπύρογλου
Σας άρεσε το άρθρο;
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!